Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Nelo eller Anzantras Kalahari Kanelo för att vara mer exakt. Född den 28/5 2009. Kenneln jag kommer ifrån heter Kennel Anzantra och håller till på Ekerö, förövrigt en mycket bra kennel, den ägs av Helena och Marcus och dom har givit mig den bästa start i livet man kan tänka sig.

Den dag jag flyttade från Ekerö hamnade jag i Segeltorp hos Catti, Anders och Erica. Har de senaste 15 månaderna sysslat med 2 st valpkurser med Lena Enström som instruktör, utställningsträningar, utställningar, viltspårskurs, lydnadsträning och bara vara hund :) dvs jag älskar att vara ute i skogen, leka med andra hundar, ligga i soffan eller fotöljen och softa, försöka ta över ledarrollen i familjen vilket jag lyckas med då och då, jaga allt som rör sig om jag hade fått det och bara vara gosig. DET ÄR JAG OCH MITT LIV.

Kommer här då och då berätta om mitt liv som hund.

På återseende, hoppas jag.


              Foto av Helena Sirén. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen ut på webben Nelo! Hoppas nu att matte uppdaterar OFTA!;-) Känn ingen press..he he..

2010-08-25 @ 16:54:11
URL: http://www.anzantra.com
Postat av: Marika

Tjohoo, vad kul!! Kraaaaam

2010-08-25 @ 18:59:05
URL: http://www.mirathi.se
Postat av: Saffran

Vad roligt att du också är cyberhund brorsan! Ska bli kul att läsa om alla dina påhitt ;o)

Nospuss från syster-Saffran

2010-08-27 @ 13:14:39
Postat av: anne-grethe

Herligt o se alle fine bilder o så er det kul o lese dine kommentarer du er en riktig forfattare Cattis, fortsett med det o´vill se mere underbare bilder. kramisar

2011-01-14 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0