Bus

Jag har nästan aldrig gjort något bus, men vid något tillfälle har det ju ändå hänt. Tycker det är jätte kul att bita sönder gosedjur och att riva ut allt det vita innehållet. På något sätt påminner det om vintern. HÄRLIGT eller jag gillade ju inte vintern eller kanske gör jag det den här vintern.  
Gillar också att "mörsa" sönder kartonger om möjlighet finns, Baginbox är en kul kartong och det finns ju ibland hemma hos oss.

Delar med mig av mina bilder. Håll till godo trots att kameran inte är den bästa.

Första buset, 3 månader gammal. Husses tidning.           Ett av mina gosedjur eller alla har inte varit mina som jag har hittat.               Va, blev jag påkommen, jag har inte gjort något.                  Säger bara Baginbox :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0