Helt plötsligt är jag inte yngst!!!

En dag satte husse mig i bilen och vi åkte till Huddinge sjukhus för att hämta lillmatte  Sandra som har flyttat hemifrån, Tommy och NÅGOT ANNAT!!!!!!!

Jag satt i bakluckan när dom lyfter in en litet människa som satt i en liten stol. Vaaaaaaaaaaaaaaa MEN JAG DÅ. 

Här kommer bilder från min första träff med ELLA, husses och mattes "lilla älskling". 


                                 Sandra och Tommy med något mer...                 Fösta mötet med Ella.       


 Vad har dom lagt brevid mig?  Får väl närma mig lite, hoppas den inte bits!!     Va den låter..........   




  Om Matte kan ligga lugnt brevid så kan väl ja också göra det.                Hon verkar ju cool, jag tar en tupplur och det verka hon också göra....


Den här Ella kommer jag nog kunna trivas med!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Det ser ju ut som om Ella fortfarande ligger i min mage och inte i bilstolen... ;)

Fina bilder på Ella och Nelo :)

2010-10-04 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0